هنگامی که مراحل آماده سازی یک ساختمان به پایان خود نزدیک میشود، زمان انتخاب یک نرده سنگی خوب و متناسب با فضا و اتمسفر سازه خواهد رسید. اصولا مشتری ها با ورود به یک فروشگاه مصالح ساختمان، مشاهده یک سایت یا کاتالوگ، با انبوهی از مدل های مختلف نرده سنگی مواجه خواهند شد. تعدد انواع محصولات با طرح ها، قیمت ها و ارتفاع گوناگون باعث سردرگمی افراد می شود. به همین خاطر لازم است که یک راهنمای کامل و جامع از بهترین مدل نرده سنگی داشته باشیم.

نرده سنگی سورنا


بهترین مدل نرده سنگی کدام است؟

همانطور که گفتیم، در هر فروشگاهی انواع متعددی از نرده سنگی ها وجود دارد. مشتریان اصولا با اصول زیبایی شناختی و چند و چون ریزه کاری های طراحی آشنا نیستند و به همین خاطر بایستی نرده سنگی به آن ها معرفی کرد که تقریبا با انواع نماها و فضاها سازگاری داشته و به اصطلاح خود را در محیط جای دهد.
نرده سنگی سورنا یکی از این محصولات است که هم ارتفاع استانداردی دارد، هم با انواع نماها و ساختمان‌ها سازگاری بصری ایجاد میکند و از همه ی این ها مهم تر، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.


در نتیجه اگر به دنبال انتخاب یک نرده سنگی خوب برای ایجاد حفاظ در ایوان، راه پله، تراس، بالکن، استخر، روف گاردن و سایر مناطق ساختمان خود هستید، نرده سنگی سورنا به احتمال بسیار زیاد گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

نرده سنگی سورنا اجرا شده توسط شرکت سنگ مهندسی یاقوت


نرده سنگی سورنا چه ویژگی‌هایی دارد؟

این نرده 80 سانتی متر ارتفاع دارد که عدد استانداری است و در صورت تمایل می توانید با استفاده از باکس نرده آن را بلندتر کنید. سورنا از سنگ مهندسی ساخته شده است و همین مساله کیفیت و مقاومت آن را در برابر عوامل جوی گوناگون و انواع فشار و ضربه تضمین میکند.


نرده سنگی سورنا را از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد خرید نرده سنگی سورنا را دارید، می توانید این محصول را از شرکت سنگ مهندسی یاقوت تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات آن کافی است که وارد سایت این مجموعه شوید. همچنین می توانید با ورود به بخش تماس با ما در این سایت، با مشاوران فروش گفت و گو داشته و راهنمایی های لازم در رابطه با بهترین نرده سنگی را دریافت کنید.