یکی از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایانی که تمایل به ایجاد یک حفاظ در تراس‌های طبقات بالایی آپارتمان‌ها و استفاده از نرده‌ سنگی‌های بلند دارند، این است که بلندترین نرده سنگی را از کجا پیدا کنند و آیا اصلا چنین محصولی در بازار ایران یافت می‌شود یا خیر. خوشبختانه باید بگوییم که این محصول در ایران تولید می‌شود و در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

 

نرده سنگی ساغر 1 متری


بلندترین نرده سنگی موجود در ایران کدام است؟

اصولا نرده‌های سنگی ارتفاعی بین 50 تا 80 سانتی‌متر دارند و نرده‌های بلندتر از آن به ندرت دیده می‌شوند. لذا کسانی که نیاز به نرده بیش از 80 سانتی‌متر داشته باشند، مجبور خواهند بود تا سفارش ساخت آن را بدهند که هزینه‌های زیادی هم در پی خواهد داشت.
اما یکی از شرکت‌های صنایع سنگی ایران اقدام به تولید نرده سنگی ساغر 1 متری می‌کند. این نرده با ارتفاع زیاد خود امنیت و ایمنی فراوانی را برای ساختمان‌ها، استخرها و خصوصا تراس‌هایی که در طبقات بالایی ساختمان‌ها هستند، فراهم خواهد کرد.

 

نمونه اجرا شده نرده سنگی ساغر توسط شرکت سنگ مهندسی یاقوت


نرده سنگی ساغر را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

همانطور که گفتیم، نرده سنگی‌های یک متری یکی از محصولاتی هستند که به سختی می‌‎توان آن را در بازار ایران پیدا کرد. اما شرکت سنگ مهندسی یاقوت یکی از معدود مجموعه‌هایی است که اقدام به تولید نرده سنگی 1 متری در ایران کرده است. نرده سنگی ساغر از محصولات این شرکت است و برای خرید آن و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن می‌توانید از لینک زیر استفاده کرده تا وارد سایت آن شوید.

https://www.yaghootstone.com/product-47

همچنین در صورت تمایل می‌توانید از بخش تماس با ما، با مشاوران این سایت ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.
نرده ساغر، تولید شرکت سنگ مهندسی یاقوت علاوه بر ارتفاع مناسب، از متریال قدرتمندی (ترکیب سنگ طبیعی + مواد صنعتی وارداتی) تولید شده که کیفیت، دوام و مقاومت در برابر شکنندگی آن را به شدت افزایش داده است.