نرده سنگی گلبرگ یکی از طرح‌های پرطرفدار برای ایجاد حفاظ پله‌ها، تراس، ایوان، استخر و ... است. این محصول دارای سطحی با گل‌ و بوته است که آن را نسبت به نرده سنگی‌های دیگر متمایز کرده است. اما نرده گلبرگ به خاطر محبوب بودن به سرعت به فروش می‌رسد و این مساله سبب می‌شود تا بسیاری از افرادی که خواهان استفاده از آن هستند نتوانند آن را خریداری کنند. در این مقاله از بلاگ نرده سنگی قصد داریم تا یک مرکز خوب برای خرید نرده سنگی گلبرگ به شما معرفی کنیم.

 

نرده سنگی گلبرگ چیست؟

نرده سنگی گلبرگ یک نرده 70 سانتی است که در رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. وجه تمایز این نرده نسبت به نرده‌های مشابه در طراحی منحصر به فرد آن است. گل و بوته ی موجود روی آن باعث شده تا از نرده‌های ساده‌ی معمول بسیار متفاوت شود. همین مساله باعث می‌شود تا طرفداران این محصول بسیار زیاد باشند.
نرده سنگی گلبرگ به خاطر طراحی خود یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای ساختمان هایی است که نمای سیمانی دارد. رنگ سفید این نرده به همراه طرحی که دارد هماهنگی فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کند. همچنین رنگ کرمی آن مناسب ساختمان‌هایی با نمای سنگی است.
این نرده که از سنگ مهندسی ساخته شده است، به خاطر رطوبت هوا یا استفاده از آن در مناطق شمالی کشور خزه و جلبک نمی‌بندد و با تابش نور خورشید هم تغییر رنگ نخواهد داد.

 

شرکت سنگ مهندسی یاقوت مرکز فروش نرده سنگی گلبرگ

شرکت سنگ مهندسی یاقوت یکی از معدود مراکزی است که اقدام به تولید و فروش مستقیم از کارخانه این نرده سنگی می‌کند. هر زمانی که نیاز به نرده سنگی گلبرگ داشتید، می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت و با تماس با مدیران فروش آن اقدام به خرید این نرده سنگی کنید.