اگر به نرده‌های سنگی با طرح گرد علاقه زیادی دارید، احتمالا نرده سنگی طرح تیتان برای شماست. می‌توان تیتان را یک انتخاب عالی برای ساختمان‌هایی دانست که از ستون‌ها یا المان‌های گرد استفاده کرده اند. همچنین معماری‌های رومی با نرده‌های گرد می‌توانند شکوه و عظمت خود را دوچندان کنند. این نرده دارای ابعاد استانداردی است و شکل آن مورد پسند افراد بسیاری قرار می‌گیرد. به همین خاطر به یکی از محصولات پرفروش تبدیل شده. شرکت سنگ مهندسی یاقوت یکی از معدود مجموعه‌هایی است که از سنگ مهندسی برای ساخت نرده های سنگی خصوصا نرده تیتان اسفاده می کند. همین مساله باعث می شود تا ویژگی‌های کیفی این محصول بسیار بهتر از محصولات مشابه باشد. با ما همراه باشید تا چیزهای بیشتری در این رابطه یاد بگیریم.

 

نرده سنگی تیتان

 

آیا نرده تیتان برای ساختمان شما مناسب است؟

مناسب بودن یک نرده سنگی یا هر مصالح دیگری به عوامل متعددی مربوط است. برای مثال سازگار بودن یک نرده با آب‌و‌هوا (به این خاطر که نرده‌ها در فضاهای غیرسرپوشیده هم استفاده می‌شوند)، تناسب داشتن با معماری و سایر عناصر، فراهم کرد ایمنی و ... از جمله‌ی این عوامل است.
نرده تیتان ساخته شده از سنگ مهندسی است. همین مساله سبب می‌‎شود تا برای استفاده در تمامی آب‌وهواهای  استان‌های مختلف کشور، از مناطق بارانی گرفته تا مناطق برفی و استان‌هایی که با تابش شدید خورشید مواجه هستند مشکلی وجود نداشته باشد. برف و یخبندان منجر به ترک و شکستگی این نرده نخواهد شد و باران هم خزه و جلبک روی آن ایجاد نمی‌کند. همچنین تابش شدید خورشید نرده سنگی تیتان را دچار تغییر رنگ نخواهد کرد. چرا که از رنگ‌های بادوامی برای آن استفاده شده است.
و اما طرح و نقش آن به شکلی است که با انواع معماری‌ها سازگار می‌شود اما احتمالا با نماهای رومی همخوانی بیشتری خواهد داشت. در هر صورت تولید این نرده سنگی در رنگ‌های مختلف سبب شده تا بتوان آن را با المان های مختلف مانند سنگ نما یا محوطه‌ی سبز هماهنگ کرد.

 

نرده سنگی تیتان

ویژگی‌های ظاهری نرده سنگی تیتان

همانطور که در شکل‌ها هم مشاهده می‌کنید، نرده سنگی تیتان دارای انحنا و قوس است و همین مساله سبب می شود تا امکان ایجاد شکستگی یا ترک خوردن گوشه‌های آن به عدد صفر نزدیک شود. همچنین ابعاد 12x12x70 آن را برای مصارف گوناگون مناسب ساخته است. اگر تمایل داشته باشید که ارتفاع نرده‌های سنگی‌تان بیشتر باشد، می‌توانید از باکس‌های 10 تا 15 سانتی استفاده کنید تا هم ایمنی افزایش یابد و هم خروجی کار نهایی زیباتر شود.

 

نمونه کار شده نرده سنگی تیتان در یک ساختمان توسط سنگ مهندسی یاقوت


نرده تیتان را می‌توان جزء نمونه‌های سنگین نرده سنگی دانست چرا که وزن هر عدد از آن 20 کیلوگرم است. همچنین برای پوشش هر 1 متر نیاز به 4 نرده می‌باشد. وجود آرماتور فلزی نصب مطمئن‌تر و استحکام بیشتری را هم برای این نرده فراهم می‌کند.

 

چگونه نرده سنگی تیتان را خریداری کنیم؟

اگر قصد خرید این نرده سنگی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا از طریق لینک زیر وارد سایت سنگ مهندسی یاقوت شوید و با مشاوران این سایت تماس حاصل کنید. بعد از دریافت راهنمایی‌های مورد نیاز، می‌توانید نرده سنگی تیتان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

خرید نرده سنگی تیتان