ده‌ها سال است که ساختمان‌ها دیگر صرفا برای ایجاد سرپناه نیستند و جنبه زیبایی شناسی هم به خود گرفته‌اند. دیگر فقط به جایی که بتواند ما را از سرما، گرما، باران یا حیوانات وحشی حفظ کند، خانه نمی‌گوییم بلکه به جایی خانه خواهیم گفت که هارمونی، زیبایی و ترکیب صحیح اشکال و رنگ‌ها را به رخ‌مان بکشد. همین مساله توجه به جزئیات موجود در یک ساختمان را افزایش داده است. برای مثال مهم است که شما از کدام نرده سنگی برای ساختمان خود استفاده می‌کنید. نرده سنگی جام یکی از محصولاتی است که به طور خاص برای برخی از نماها در شرکت سنگ مهندسی یاقوت ساخته شده است. پیشنهاد می‌کنیم با این مقاله از بلاگ نرده سنگی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنیم.

نرده سنگی جام


نرده سنگی جام چیست؟

نرده سنگی جام، همانطور که از نام آن پیداست، نرده‌ای است که برای ایجاد حفاظ در پله‌ها، تراس، ایوان، پشت‌بام، استخر و ... استفاده می‌شود. این نرده‌ مانند سایر محصولات این حیطه مانند ستون کوتاهی است که با فاصله‌ی نسبتا کم در کنار یکدیگر قرار گرفته و روی آن هم باکس یا درپوش ساده نصب می‌شود.
اما نرده سنگی جام یک وجه تمایز به نسبت سایر محصولات این حیطه دارد و آن طراحی خاصش است. نرده سنگی جام بر خلاف دیگر نرده‌های سنگی موجود در بازار دارای بدنه‌ی گرد و منحنی است و همین مساله سبب شده تا خاص جلوه کند.

نمونه کار شده نرده سنگی جام توسط شرکت سنگ مهندسی یاقوت


نرده سنگی جام مناسب چه ساختمان‌ها و با چه نماهایی است؟

به طور اصولی، تجربه و قوانین زیبایی شناسی ساختمان‌ها ثابت کرده است که نرده‌های سنگی گرد با طرح گل و بوته بهترین انتخاب برای ساختمان با نمای سیمانی است.
از آنجایی که نمای سیمانی یکی از ساده‌ترین نماهاست، لذا به عناصری نیاز دارد که بتواند این سادگی را جبران کند و نرده سنگی جام (خصوصا رنگ سفید آن) با بدنه‌ی گرد و گلدار خود این وظیفه را به خوبی انجام خواهد داد.
همچنین رنگ کرمی این محصول برای نماهای سنگی و رومی بسیار مناسب است.


نرده سنگی جام را از کجا بخریم؟

نرده سنگی جام یکی از محصولات شرکت سنگ مهندسی یاقوت است. از طریق همین لینک می‌توانید برای خرید نرده سنگی جام اقدام کنید. همچنین می‌توانید از بخش تماس با ما با مشاوران فروش سایت ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم برای داشتن بهترین انتخاب را دریافت نمایید.