عادت کرده‌ایم که نرده‌های سنگی را به شکل ستون‌های عمودی ببینیم اما این روزها شکل‌های متنوع تری از نرده‌های سنگی هم وجود دارند که می‌توانند نمای یک ساختمان را به صورت کامل دگرگون کنند. نرده سنگی رویال یکی از همین محصولات است که تنها در شرکت سنگ مهندسی یاقوت تولید می‌شود  و شکل منحصر به فرد آن نظر افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

 

نمونه کار شده نرده سنگی رویال


چرا نرده سنگی رویال از دیگر نرده‌های سنگی متفاوت است؟

شکل نرده سنگی رویال، مهم‌ترین مولفه‌ای است که این محصول را نسبت به سایر نرده سنگی‌ها متمایز کرده‌است. رویال یک نرده ساده نیست بلکه متشکل از از طرح‌های بریده‌ شده‌ای است که به صورت دوتایی در کنار یکدیگر قرار گرفته و تشکیل یک طرح زیبا را می‌دهد.
به صورت کلی می‌توان گفت که نرده سنگی برای ساختمان‌هایی که جنبه‌ی دکوراتیو آن ارجحیت زیادی دارد، مناسب خواهد بود. همچنین هماهنگی آن با ساختمان‌هایی که نمای مدرن دارند، عالی است و می‌توان آن را با ساختمان‌های رومی و کلاسیک هم منطبق ساخت.
اما یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد نرده سنگی رویال این است که با استفاده از آن نیازی به خرید باکس نرده یا درپوش نرده نخواهید داشت و می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. چرا که در بالای این نرده‌ها یک سطح قرار گرفته که صاف است و فضایی برای قرار دادن دست را فراهم می‌کند.

استفاده از نرده سنگی رویال در نمای رومی


چگونه می‌توان نرده سنگی رویال را خریداری کرد؟


اگر از طرح نرده سنگی رویال خوشتان آمده است، خوب است بدانید که این نرده تنها در مجموعه سنگ مهندسی یاقوت به فروش می‌رسد در نتیجه می‌توانید از طریق لینک زیر وارد این سایت شده و با مشاوران فروش آن‌ها گفت‌وگو داشته باشید.

خرید نرده سنگی رویال

خوب است بدانید که نرده سنگی رویال از سنگ مهندسی ساخته شده است و این مساله سبب می شود تا مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، گرما و یخبندان داشته باشد و طی سالیان دراز تغییر رنگ ندهد.