نرده سنگی رایمون محصولی است که برای ایجاد یک حفاظ مستحکم برای بخش‌های مختلف ساختمان مانند ایوان، تراس، بالکن، راه‌پله‌ها، روف‌گاردن، استخر و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی و شکل و شمایل این محصول طوری است که می‌تواند با ستون‌های گرد و مربع اجرا گردد و با آن‌ها به هارمونی و هماهنگی قابل توجهی دست یابد. رایمون به دلایل مختلف از جمله کیفیت و طراحی همه پسند خود به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این حیطه تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا چیزهای بیشتری در رابطه با این نرده سنگی یاد بگیریم.


ویژگی‌های ظاهری نرده سنگی رایمون

نرده رایمون دارای مقاطع مربعی است و انحنای میانی و زوایایی که در آن در نظر گرفته شده، این محصول را برای معماری‌های مدرن و کلاسیک مناسب ساخته است. این نرده 70 سانتی به طور معمول برای تمام نیازمندی‌ها مناسب بوده و امنیت کافی را فراهم می‌کند. با این حال می‌توان با استفاده از باکس نرده ارتفاع آن را افزایش داد و خروجی کار را زیبا‌تر و امن‌تر نمود. نرده رایمون در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و به همین خاطر امکان ست کردن آن با اجزاء دیگر ساختمان فراهم است.
هر نرده رایمون 18 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن 12x12x70 است. برای این که فضایی به طول 1 متر را با نرده‌ها بپوشانید، نیاز به 4 عدد از آن خواهید داشت ( با رعایت فاصله استاندارد).

 

ویژگی‌های کیفی نرده رایمون

نرده سنگی رایمون از سنگ مهندسی ساخته شده است. سنگ مهندسی یکی از نوآوری‌هایی است که سبب شده اولا استفاده از سنگ‌های طبیعی کاهش یابد و به محیط زیست آسیب وارد نشود. دوما کیفیت محصولات و مصالح ساختمانی را افزایش داده و در مقابل قیمت آن را نیز کاهش داده است. محصولاتی که از سنگ مهندسی ساخته شده اند، در برابر عوامل جوی گوناگون مانند گرمای شدید، سرمای طاقت فرسا و رطوبت‌های مداوم، مقاوم بوده و آسیب نمی‌بینند. در نتیجه استفاده از آن‌ها در تمامی آب‌وهواها امکان‌پذیر است.



همچنین به خاطر نفوذ بسیار کم آب در آن، میتوان این محصول را به راحتی شُست و شاهد رشد خزه و جلبک روی آن نبود. همین مساله سبب می‌شود تا امکان استفاده از آن‌ها در مجاورت استخر نیز فراهم باشد. وجود آرماتور فلزی در نرده سنگی طرح رایمون یکی از مولفه‌های متمایز کننده این محصول، نسبت به محصولات مشابه این حیطه است. این آرماتورها سبب می‌شوند تا مقاومت این محصول در برابر ضربه و ترک افزایش یابد و نصب آن با اطمینان بیشتری انجام شود.